26.6.12

kuka minä olen ?

Periaatteessahan minä olen 16-vuotias luuseri, joka ei päässyt edes toisella yrittämällä haluamaansa kouluun. Äärettömän temperamenttinen suurisuu, joka heittää mukahauskaa paskaläppää kaikista asioista. Mutta se on vain periaatetta. Kuka tietää mikä minä oikeasti olen? Tai entä jos minua ei olekaan olemassa ? On vain jonkun pähkähullun professorin luoma helvetin ruma mollamaija jota ohjaillaan näkymättömistä naruista jostain tuolta pilvien päältä. Tai jos olenkin joku muu ihminen. Ei, kukaan ei tiedä kuka minä olen. Enkä minäkään usko ennenkuin saan vankat todisteet siitä. Pelkkä raamattu tai kastetodistus ei minulle riitä.
          Jos nyt kuitenkin oletettaisiin, että olisin se Kaisa joksi minua nimitetään. Se Kaisa on rääväsuinen äijä, joka kuitenkin omistaa naisen sukupuolielimen, unohtamatta kahta rusinaa navan yläpuolella. Se Kaisa kerää teioillaan vittuuntuneita katseita ja nauttii jokaikisestä hermoromahduksen saaneesta opettajasta. Se Kaisa aukoo päätään, kitisee ja vittuilee ihmisille tarkoittamatta kuitenkaan mitään pahaa, yhtään kenellekkään. Se Kaisa rakastaa lehmänpaskan ja hien tuoksua. Raakaa viinaa ja rumia mummoja. Lihavia ihmisiä, torijuoppoja ja laitakaupungin lemuhenkseliapinoita. Se Kaisa rakastaa kaikkea, mitä muut tuijottavat pitkin nenän vartta, katsovat kieroon. Kaisa vihaa kukkahattutätejä, paskanpuhujia ja selkäänpuukottajia. Se vihaa tavallisuutta, turvallisuutta ja rahaa. Itsensävihaajista ja marttyyreista puhumattakaan. Sellainen on Kaisa, mutta siitä, kuka minä olen, ei yhä edelleen ole kenelläkään mitään tietoa. Minulle on annettu kuori, jonka sisällä elän. Sydän, jolla tunnen, mutta sielun käyttöohjeet puuttuvat. Siitä, kuka minä olen, ei kenelläkään ole varmaa tietoa, ja sen selvittämiseksi minulle on annettu kokonainen elämä.

.
Kaisa

10 kommenttia:

  1. Anonyymi26/6/12

    mitkä vitun rusinat ? :D sulla on kunnon täytekakut

    VastaaPoista
  2. hääää vähä kiva toi teksti !:D mut aika totta oikeesti. eihä kukaa voi tietää ketä me oikeesti ollaa, vai ollaan ko edes !

    VastaaPoista
  3. voi että tykkään tästä sun blogista, ihan huippuja nuo tekstit! Ja varsinki tähän postaukseen tuo teksti, jatka samaan malliiin !! :))

    VastaaPoista
  4. Ompa sulla kivan oloinen blogi! Liityn ehdottomasti lukijaksi :)

    Kiinnostaisiko sua lukea blogiani? :)
    http://lindis93.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja tervetuloa!:) käympäs kattelee sinu blogia sitte vähä paremmalla ajalla:)

      Poista
  5. Aww ihana blogi:) Tykkään tuosta sun bannerista ja muutenkin blogin ulkoasusta. Kirjotat myös hyvää tekstiä! I like it(: Pakko liittyä lukijaksi:)

    http://picturesofmylife-rose.blogspot.fi/

    Käy katsomassa minunkin blogi ja liity lukijaksi jos pidät:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon & tervetuloa !:`)
      Käyn toki tsekkaileen sinunkin blogisi :)

      Poista

Kaikki risut & ruusut tervetulleita,
mutta jätäthän asiattomat kommentit heittämättä
kiitos ! :)