29.7.12

syntinen nainen

Isona mä haluan olla syntinen nainen.
En oikeen tiiä millanen se on, mutta oon aina ajatellu, 
että syntinen nainen pitää kotonaankin minihametta, tekoripsiä ja korkokenkiä.
Se puhaltelee tupakasta savurenkaita ja kattoo maailmaa uneliaana, 
silmät vain osaksi auki. 
Se nainen pitää piirongin ylälaatikossa lapsilta kiellettyjä lehtiä ja videoita.
Syntinen nainen ei litki hienosti viiniä, vaan illan tullen alkaa  kumota kaljaa ja yöllä kalja vaihtuu  väkeviin. Sillä naisella ei ois miestä, tai jos ois, se mies ois yhtä syntinen. 
Se nainen haluaa olla salakavala, kiinnostava ja niin vaikeasti tavoitettava. 
Mutta silti ois paljon parempi jos saisin aina olla lapsi
Kaisa

20 kommenttia:

  1. Anonyymi30/7/12

    Vähä ihana tuo letti !

    VastaaPoista
  2. Vai että oikee syntine naine ! Mutta ootpa sulonen :) Ja tosi kiva tuo letti !

    VastaaPoista
  3. Leppone tyttöjenilta rannalla päättykin tupakansavuiseen autoon poikaporukkaan. << Aika perus :D Ja opeta mulle heti miten tuommonen letti tehhää !!:(

    VastaaPoista
  4. Anonyymi30/7/12

    Värjää vaaleenruskeet ja blondit raidat! ois ihana ja se passais sulle :) ois vähä erikoisempi ku sulla on aina ollu blondit :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä miettiä ! Hyvä idea sinäsä :)

      Poista
  5. Anonyymi30/7/12

    Voooi ootpa kaunis !:) Värjää sillai toiselta puolelta mustat ja toiselta blondit, saattais passaa sulle :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Tuota oon miettiny itekki, mutta en tiiä uskaltaako ku niinku tossa ylemmässä kommentisa sanotaa nii mulla on aina ollu blondit :) Paitsi olihan mulla sillo paripäivää sinistäki pääsä..

      Poista
  6. älä tee mitää hiuksilles, noi on ihanat noin! :) ja muutenki söpö ja semmonen elämänilonen blogi!

    VastaaPoista
  7. tosi hienoja kuvia! :) muutenkin kivanoloinen blogi!

    Käy kattomassa mun ja mun kaverin videopostaus, jossa me arvostellaan ruokaa ! Suosittelen :D

    http://www-dare-to-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. nätit hiukset on! :-)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi31/7/12

    äälä lopeta tätä blogii ainakaa! tää o iha paras !

    VastaaPoista
  10. tosi kiva blogi ja toi banneri on ihana:)!

    http://littlebitsmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kaikki risut & ruusut tervetulleita,
mutta jätäthän asiattomat kommentit heittämättä
kiitos ! :)